ELS DIMONIS DE PANDORA

Deixa el teu comentari.

11 comentaris:

Carlos Almela ha dit...

M'agradat el llibre per que es de misteri. Els capitols son molt curts, però crec que l'esciptor ho ha fer així per entrendre-ho millor, ja que cada capitol es un dia i suceïxen coses diferents. Si, es de misteri, pero als primers capitols tan sols mor gent i en els 5 últims, ja per la fi, et fa llegir fins al final encara que el final no es l'esperat per mi. Está be narrat encara que de vegades m'he perdut per les numeroses escenes del llibre. M'he liat molt amb el personatges ja que en cada capitol del principi apereixa un diferent, pero al final m'he aclarat.

Es fàcil de llegir i això el fa una mica entretingut encara que crec que es un llibre que está molt compactact i que podria haver-se estés molt mes, ja que tot passa molt rapid. M'agrada l'opciò que ha triat per a fer el final, no et dona un final i prou, si no que et dona l'opció de triar el final que dessitges ja que no concreta res.

marta ha dit...

El llibre m'agradat molt,ja que era molt intrigant.
L'autor te una manera d'esciure molt particular, jo la veritat es que mai havia llegit un llibre amb unes característiques tan particulars.
L'autor intenta centrarse en els aspectes mes importants, sense pararse en els detalls, a mi la veritat es que m'agrada més així.
L'argument a estat prou bé , i en aquest llibre que es molt important l'intriga, l'autor a sabut mantindre-la durant tot el llibre i així evitar que parem de llegir i que continuem, fins a la fi.
El tema es fantàstic i té molta relacó mb l'historia i els assasinats.
L'unic que crec que li falla a aquest llibre es el final, ja que no m'acaba de convéçer, pel demés es un llibre increíble.

Marta Gonzalez Olaya 3ºESO

Marta Castillo ha dit...

ELS DIMONIS DE PANDORA de Silvestre Vilaplana.

El llibre m'agradat molt perque convina el misteri i una petita historia d'amor entre Enric i Beatriu, que al principi no té importància pero que es la clau del fi de la historia.

Els capitols eren curts i mes fàcils de llegir, i m'agradat que no fóra una historia continua, sinó que apareixien diferents histories que s'anaven relacionant mentres passaven els capítols i això feia que no se'm fera pessat i tinguera mes curiossitat per continuar llegint per saber com acabava.

El final de la historia no m'ho esperava, es un final obert ja que saps que Enric mor pero no saps si es tanca la caixa de Pandora,que es pel que gira tota la historia, encara que pots ho imaginar.

La forma d'escriure de l'autor m'agradat, ja que tan sols hi havien unes quantes paraules que no entenia.

Marta Castillo Morcillo.

Ada Garcia Molada ha dit...

Els dimonis de Pandora es un llibre de misteri que puc encisar a qualsevol que ho llija. A mi personalment m'ha semblat molt intrigant e interesant, perque no es una novel·la que es puga predecir amb facilitat el que va a passar.
A més, no queda molt clar el final; ho deixa a l'elecció del lector i aixó m'agrada molt en les novel·les.
Ha segut un llibre fàcil de llegir, no tenía molt de vocabulari difìcil, encara que hi havía paraules que m'han resultat noves.

De tots el personatges que eixen, Enric es que més m'ha cridat l'atenció, no perque siga el protagonista, sinó que m'ha semblat que tenía un caràcter molt fort i que era molt valent a pesar de mal glop que estava passant per la mort de la seua benvolguda dona.

Stephanie Oña Romero ha dit...

Aquest llibre m'agradat molt, ja que era bastant intrigant i entretingut.
La manera en la que escriu el autor i la seua manera de repartir els capítols ha estat bé, ja que així es mes fàcil entendre tot el que ocorre a la historia, perque esta estructurat d'una manera curta.
Amb açó tambe consegueix que els llevtors no deixen el llibre i els obliga a seguir llegint, ja que a tots els capitols et deixa amb una mica de dubte i de curisitat per llegir.
L'argument que ha ellegit l'autor es interesnt, perque esta basat en el misteri, encara que al final es pdria dir que el amor tambe té protagonisme en aquest llibre, i aço hu fa una mica mes complet.

El que destacaria com que no m'agradat es el final, ja que el desenllaç es obert i una mica pobre a mes no esta clar.Ja que et deixá ellegir-ho a tu i aixo no m'agrada molt, perque em dona la sensació de que no s'acabat.

3ªESO

Raquel ha dit...

Aquest llibre m'agradat molt, perque era tot de misteri e intriga.Cada capítol era interesant perque deia algún dato important.
L'argument estaba bé perque era facil i senzill.
M'agradat molt la manera d' escriure de l'autor.

M'agradat les descripcions dels personatges perque no havien moltes i eren cortes pero et deien com era el personatge.

M'agradat la distribució dels capìtols perque eren curts pero eren molt interesants.
Aques es el llibre que mes m'agradat d'aquest any.

CHRISTIAN BELEÑA POSTIGO ha dit...

Aquest llibre m´agradat molt perque no se m´ha fet gens de pesat llegir com altres llibres.
El repart de capítols tant equitatiu ha fet que per a mi em siga més fàcil de llegir i enganxarme mes a la llectura,es una bona forma d´escriure.
També m´agradat molt el tema del llibre perque era de molt misteri i es un tema que sol agradarme.
Ha sigut molt entretingut,pero hi han hagut moments de tragedia per les morts i els suiccidis,pero altra cosa es veritat que fins hi tot Enric quan va saber que la seua dona havia mort ell deicideix seguir amb la misio de la caixa de Pandora.
L´únic que no m´agradat gens es el final perque després de estar tan entretingut i misteriosa la història acavar d´eixa manera no
m´ha agradat gens perque tenia l óportunitat de acavar amb les desgracies del mon i no ha volgut.
Pero be,el recomane llegir.
CHRISTIAN BELEÑA 3ºE.S.O.

Unknown ha dit...

Al començar el llibre era molt confús perque havia moltes morts i tot era estrany a més hi havia unes cuantes trames diferents i era un embolic. Peró conforme anava avançant les histories es anaven unint i tot començava a cobrar sentit, i una vegada tot estava clar el llibre m'agradat més i em ha semblat mes facil per a llegir.

El final m'ha deixat una mica desconcertat però en general el llibre ha estat bé sobretot conform anava avançant.

Andrea Martínez Romero ha dit...

Hola,la veritat es que aquest llibre m'agradat bastant, ja que el final de cada capítol et deixa sempre amb la intriga del seguent y tens ganes de seguir lleguint.
Altra raó per el que m'agradat el llibre es perque els capitols son curts y perque passen moltes coses al llarg del llibre.
Hi ha una cosa que no me ha convençut molt, i es el final, no m'agradat molt i tampoc esperava que fora així.

M'ha liat un poco al principi del llibre això de que en cada capìtol es tractara una història diferent però després ja no el feia, cap al final del llibre era tot la mateixa història contínua.

En general, m'agradat molt i a sigut un dels llibres que més m'agradat de tots els que m'he llegit.


Andrea Martínez Romero

Ana Martínez Valle ha dit...

Els dimonis de Pandora és un llibre que m'ha agradat molt. El seu argument era molt interessant, u misteri continu.
La manera de l'autor de juntar diverses històries paral.leles li dona al començament l'intriga per a continuar llegint.
El final del llibre és sorprenent, ja que no acaba com tothom espera, amb la caixa tancada i el mòn feliç, és n final trist i no de in compte de fades.

L'estructura interna elegida per l'autor està molt bé, té la llargaria exacta per a fer amena la llectura, sense capítols de 20 pàgines que son eterns, però tampoc de una pàgina.
Una part molt bona és el vocabulari, senzill, sense paraules tècniques ni molt complicades.
Aquest llibre es un llibre que recomanria i un autor del qual llegiria altres llibres.

Anònim ha dit...

El llibre m'ha agradat, per ser de misteri, encara que, personalment, m'agrada els llibres més extensos. Els capítols són molt curts, la qual cosa facilita la lectura de diverses històries paral·leles. Els primers capítols em semblen avorrits, perquè solament apareixen suïcidis. És durant els 6 últims on el llibre es torna realment interessant de llegir, quan jo no vaig poder deixar de llegir. Crec que el llibre podria haver estat millor narrat, ja que a voltes m'he embolicat amb els personatges, sobretot al principi del llibre, on, en cada capítol, el personatge principal canviava. No record que açò m'haja passat amb un altre llibre. El final no m'ha agradat, perquè, encara que és obert, et condiciona: és cert, no s'arriba ha saber si Enric va tancar la caixa, però si ho hi haguera tire, no hi hauria cap raó perquè morira, perquè els dimonis haurien sigut "absorbits" per la caixa de *Pandora. Per sort, hi ha una continuació del llibre.